Прес-центр
Бізнес-ідея відкриття салону весільних суконь: генератор щастя для наречених
Створення сім'ї є однією з найважливіших подій в житті людини, тому весілля - це свято, організації якого приділяється підвищена увага. Особливо хвилюючий цей день для нареченої, адже вона хоче виглядати на своєму святі найкрасивішою, чарівною і спокусливою. Тому першим питанням, які виникають у дівчини, яка отримала матримоніальну пропозицію, є - в якому весільному вбранні вона буде виглядати краще за все, а за вирішенням цього питання нареченої йдуть в спеціальні салони. Таким чином, оскільки попит на весільні наряди не падає навіть в найгірші часи, створення бізнесу з їх продажу є розумною і актуальною ідеєю.
У той же час, підприємцям-початківцям необхідно усвідомлювати, що новостворений салон весільних суконь не буде успішним автоматично. Цей напрямок бізнесу має досить підводних каменів, об які можна спіткнутися на шляху до наміченої мети. Уникнути їх допоможе готовий бізнес-план весільного салону, складений компанією Pro Capital Investment. Якщо ж хочеться ризикнути і реалізувати бізнес-ідею по-своєму, то рекомендуємо звернути увагу на наступні моменти.
Розташування
Насамперед необхідно знайти відповідне приміщення. Воно повинне розташовуватися в районі з хорошою прохідністю, бажано в центральній частині міста. Нічого страшного, якщо поруч буде ще кілька подібних салонів, навпаки скупчення таких закладів буде залучати більше наречених, кожна з яких обійде їх всіх в пошуках своєї сукні. Приміщення під весільний салон має бути досить просторим для організації примірочної, кімнати для супроводжуючих, майстерні для підгонки, підсобки. Оптимальним буде розміщення салону в окремій будівлі, або на першому поверсі торгового центру з окремим входом і великими вітринами. Вивіска повинна добре проглядатися з проїжджої частини. Дизайн та обладнання салону повинні бути функціональними, і, в той же час, заспокоювати наречену, налаштовуючи її на майбутнє свято. Обов'язково знадобляться кілька великих і поменше дзеркал, манекени, вішалки, диван, столик, стільці.
Асортимент
Хороший асортимент нарядів - це ключ до успіху весільного салону. Тут можливі такі підходи:
• мати в салоні тільки моделі для примірки, а саме вибране нареченою плаття шити на замовлення у конкретного кутюр'є;
• розмістити замовлення на пошиття суконь на китайських або українських фабриках, і продавати готові моделі, прикрашаючи їх і підганяючи по фігурі безпосередньо в салоні.
Перший варіант більше підходить для весільних салонів найвищого цінового сегменту, оскільки виготовлення сукні від кутюр займає кілька місяців і коштує десятки тисяч доларів. Другий варіант більш прийнятний для широкої аудиторії небагатих українських споживачів. При цьому важливим є ретельний вибір моделей, контроль за якістю їх пошиття і наявність в штаті салону кваліфікованого майстра швейної справи. Саме другий підхід використаний аналітиками Pro Capital Investment при розробці бізнес-плану весільного салону для Києва.
На закінчення додамо, що на організацію весільного салону згідно нашого готового бізнес-плану необхідно близько 40 тис. доларів, а термін його окупності складає менше двох років, зазначає Senior Manager компанії Pro Capital Investment Назаренко Юлія.
Для тих, хто сумнівається, чи вистачить місця на ринку для ще одного весільного салону, наведемо дані за 2018 рік. У той рік у Києві було зіграно майже 26,5 тис. весіль, тоді як весільних салонів в столиці менше однієї тисячі, і не кожен з цих салонів зможе на рівних конкурувати з закладом, створеним за добре продуманим бізнес-планом.