Прес-центр
- Міжнародне інвестиційне роуд-шоу Invest In Ukraine
- Експертна думка
- Інвестиційний дайджест
- Конференції PCG
- Події компанії
- Компанія Pro Capital Investment стала співорганізатором Першого Бессарабського Інвестиційного Форуму
- Керуюча партнерка Pro Capital Investment, консультантка USAID AGRO, Антоніна Кутова - спікер майданчику «Допомога бізнесу в умовах війни: релокація та відновлення»
- Керуюча партнерка Pro Capital Investment Антоніна Кутова долучилась до проведення StartUp Boot Camp в рамках «Ideafest Student Business Idea Competition»
- Компанія Pro Capital Investment взяла участь в онлайн-лекції в рамках предмету «Менеджмент інвестиційних проєктів»
Виставка «Handmade EXPO-2019»
6 березня 2019 року відбулося відкриття виставки «Handmade EXPO» у Міжнародному виставковому центрі міста Києва, яку відвідав аналітик компанії Pro Capital Investment Максим Яворенко.
На виставці була представлена велика кількість авторських виробів: етноодяг, дизайнерський одяг і аксесуари, прикраси, іграшки, сувеніри, оригінальні подарунки, декор та безліч інших ексклюзивних робіт. Програма виставки включала також практичні семінари за темою: «Хобі як бізнес».
Справжньою знахідкою, зі слів Максима Яворенка, стала продукція вітчизняної компанії Алмазна мозаїка, яка виготовляє набори для творчості, використовуючи однойменну техніку вишивки.
На виставці були також представлені і дистриб’ютори продукції Hand Made широкого профілю, наприклад, компанія Pim accessories. Компанія спеціалізується з продажу швейної фурнітури. Pim accessories забезпечить будь-яке ваше бажання у сфері швейної індустрії. Тут є все: промислові нитки, кравецьке приладдя, товари для рукоділля тощо.
У підсумку Максим Яворенко зазначив: «Ринок hand-made в Україні активно розвивається. Протягом останніх років середньорічний темп приросту вітчизняного ринку становив більше 30%. Зростає кількість людей, які бажають проявити свій талант у створенні унікальних робіт та ще й заробити на цьому. Важливим фактором розвитку даної сфери є також поширення культури з купівлі товарів, створених вручну. Особливо цей тренд проявляється у США, на які припадає понад 80% споживання продукції hand-made. Основною проблемою даного ринку є його стихійність: на ньому існує безліч майстрів, дизайнерів, які не мають власних брендів, а тому споживачам важко повірити в те, що українці дійсно можуть виробляти якісні речі в сегменті hand-made».