Бізнес-план розвитку підприємства
Маючи багаторічний досвід реалізації проектів у різних сферах економіки, компанія Pro Capital Investment пропонує своїм клієнтам створення бізнес-плану розвитку підприємства.
Аналітичними компонентами створюваного бізнес-плану розвитку є такі блоки:
- Детальний аналіз поточної діяльності підприємства, його фінансового стану (зокрема дебіторської заборгованості), існуючих контрагентів, потужностей і технологій виробництва, організаційного процесу, виробленого асортименту продукції / наданих послуг тощо. Цей аспект аналізу передбачає виявлення «вузьких місць» підприємства, факторів, що стримують його розвиток, а також оцінку існуючих резервів.
- Аналіз сформованої ринкової ситуації на цільовому і / або суміжних ринках та її перспективи, що охоплює: динаміку розвитку ринку; оцінку збалансованості попиту та пропозиції; цінову ситуацію; основні тенденції; прогнозування розвитку. Інформація, що міститься в цьому блоці, дозволяє зрозуміти специфіку ринку, його ключові напрями та рівень потенційного попиту, тобто є основою прийняття управлінських рішень як з проблем поточної діяльності, так і, за необхідності, – щодо коригування існуючої стратегії розвитку для відображення найбільш перспективних напрямів.
- Аналіз очікуваної прибутковості (рентабельності) діяльності підприємства, його інвестиційної привабливості в рамках існуючої стратегії розвитку. При цьому в ситуації вибору проводиться розрахунок інвестиційної привабливості для декількох альтернативних варіантів стратегії.
Також невід’ємним компонентом бізнес-плану розвитку є розробка маркетингової стратегії в сегменті, обраному підприємством як стратегічний напрям.
Нижче представлена структура бізнес-плану розвитку. Зазначимо також, що складові елементи ряду пунктів можуть бути визначені тільки після попередньої роботи з Замовником, оскільки детермінуються характеристиками обраної стратегії розвитку компанії.
1. РЕЗЮМЕ ПРОЕКТУ
2. ХАРАКТЕРИСТИКА КОМПАНІЇ
2.1. Резюме компанії
2.2. Цілі та стратегія компанії
2.3. Аналіз географічного розташування підприємства
2.4. Менеджмент компанії
2.5. Кадрове забезпечення підприємства, кваліфікація управлінського персоналу
2.6. Інформаційні потоки та система прийняття рішення
2.7. Контрагенти та партнери компанії
2.8. Організаційна структура підприємства та аналіз побудови взаємозв’язків між структурними одиницями
2.9. Центри фінансової відповідальності на підприємстві
2.10. Аналіз поточного фінансового стану підприємства. Визначення сильних і слабких сторін підприємства, проблемних ділянок та рекомендації щодо вирішення проблем
2.11. Розрахунок інтегрального показника оцінки фінансового стану компанії
2.12. Маржинальний аналіз прибутковості. Розрахунок точки беззбитковості
2.13. SWOT-аналіз підприємства
2.14. Визначення становища підприємства на ринку. Вибір суміжних ринкових сегментів, які передбачають:
- нові технології;
- нову конкурентну продукцію на ринку;
- перехід на більш перспективні ринки і / або види бізнесу
2.15. Комплексні висновки про фінансовий стан підприємства, а також рекомендації щодо його поліпшення.
3. АНАЛІЗ ЦІЛЬОВОГО РИНКУ*
* Структура аналізу, а також цільовий сектор економіки буде визначено після отримання вихідної інформації від Замовника щодо підприємства з огляду на його можливі стратегії розвитку
4. СТВОРЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ**
4.1. Оцінка ринкового потенціалу на основі галузевого аналізу ринку, аналізу макро- і мікросередовища
4.2. Виявлення можливостей ринку. Вибір стратегічних альтернатив розвитку підприємства на ринку України
4.3. Оцінка поточної діяльності компанії (маркетинговий внутрішній аудит компанії: стратегій, цілей, ресурсів, менеджменту)
4.4. Характеристика комплексної маркетингової стратегії підприємства на ринку
4.5. Попередня оцінка стратегії та інструменти контролю її реалізації
** Структура створення маркетингової стратегії, а також її основні складові будуть визначені після формування стратегії розвитку підприємства та основних напрямів його розвитку
5. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА (можливий прорахунок ряду варіантів)
5.1. Концепція розвитку підприємства
5.2. Характеристика концепції розвитку підприємства
5.3. Місцезнаходження проектованого об’єкта. Схема об’єкта
5.4. Опис виробничого / організаційного процесу та характеристика продукції / послуг
5.5. Обладнання та інші основні засоби, що використовуються при реалізації проекту розвитку підприємства
5.6. Контрагенти, які беруть участь у реалізації проекту
5.7. Кадри та кадрова політика за проектом
5.8. Нормативно-правове регулювання. Необхідна дозвільна документація
5.9. Фінансова оцінка стратегії розвитку підприємства
5.10. Параметри проекту розвитку підприємства. Передумови проведення розрахунків
5.11. Джерела фінансування стратегії розвитку підприємства. Цільове спрямування і графік вкладення інвестицій
5.12. План продажів
5.13. Звіт про доходи та витрати
5.14. Звіт про рух грошових коштів
5.15. Визначення точки беззбитковості
5.16. Кредитні зобов’язання. Обґрунтування можливості обслуговування кредиту (розрахунок коефіцієнта обслуговування боргу DSCR)
5.17. Оцінка інвестиційної привабливості та рентабельності стратегії розвитку підприємства (розрахунок коефіцієнтів NPV, IRR, DPP, PI тощо)
6. АНАЛІЗ РИЗИКІВ
6.1. Факторний аналіз ризиків проекту
6.2. Стратегія зниження ризиків
6.3. SWOT-аналіз
7. ВИСНОВКИ
Для ознайомлення з портфоліо підготовлених інвестиційних проектів перейдіть за посиланням: (портфоліо перекладається літ. редактором – в pdf форматі завантажуються за посиланням)
- Комерційна та житлова нерухомість.
- Виробнича сфера.
- Харчова промисловість.
- АПК та сільське господарство.
- Торгова сфера.
- Сфера послуг.