Прес-центр
- Міжнародне інвестиційне роуд-шоу Invest In Ukraine
- Експертна думка
- Інвестиційний дайджест
- Конференції PCG
- Події компанії
- Компанія Pro Capital Investment стала співорганізатором Першого Бессарабського Інвестиційного Форуму
- Керуюча партнерка Pro Capital Investment, консультантка USAID AGRO, Антоніна Кутова - спікер майданчику «Допомога бізнесу в умовах війни: релокація та відновлення»
- Керуюча партнерка Pro Capital Investment Антоніна Кутова долучилась до проведення StartUp Boot Camp в рамках «Ideafest Student Business Idea Competition»
- Компанія Pro Capital Investment взяла участь в онлайн-лекції в рамках предмету «Менеджмент інвестиційних проєктів»
Йдемо на «мокру справу»: кілька сухих слів про бізнес з випуску мінеральної води
Здоровий спосіб життя стає все більш популярним. Люди прагнуть не тільки вести активний спосіб життя, але також вживати здорову їжу, в тому числі і напої. Особливого значення набуває мінеральна вода - у її складі міститься безліч макро- і мікроелементів, корисних і необхідних людському організму. Наприклад, йод нормалізує діяльність щитовидної залози; кальцій сприяє зміцненню кісток і тканин людини, сприяє згортанню крові; магній регулює енергетичний і вуглеводний обмін в організмі, стабілізує роботу нервової системи.
В торгово-роздрібних мережах мінеральна вода представлена різною ємністю, складом, випускається під різними брендами. Розрізняється мінеральна вода і своїм цільовим призначенням. Так, в залежності від ступеня мінералізації вода столової, лікувально-столової та лікувальної. І якщо перші два види мінеральної води можна легко придбати в магазині чи супермаркеті, то лікувальна вода доступна лише в рамках курсу лікування на спеціалізованих курортах.
Найбільшою популярністю у споживачів користуються вітчизняні виробники лікувально-столової води - «Моршинська», «Миргородська». Вони залучають цільову аудиторію хорошим співвідношенням ціни-якості. Присутні на ринку і закордонні виробники - «Боржомі», «Єсентуки», Evian і Vittel. Однак, їх частка незначна у зв'язку з високою вартістю такої продукції.
Може скластися враження, що ринок мінеральної води в Україні вже повністю консолідований, і на ньому немає місця для нових учасників. Маркетингові дослідження в цій області свідчать протилежне:
- в середньому українець вживає всього 30-40 л мінеральної води в рік, в той час як середньоєвропейський річний показник становить 100 л;
- низька якість води в кранах, що підштовхує людей купувати бутильовану питну/негазовану мінеральну воду.
Тому сміливо шукайте місце під свердловину, буріть і можете поїть чистою і корисною водою співвітчизників. А для того, щоб це було максимально вигідно і для вас, компанія Pro Capital Investment вже розробила типовий бізнес-план організації виробництва мінеральної води відповідно до сучасних міжнародних стандартів і готова адаптувати його під ваші потреби.
Приступати до справи без бізнес-плану ми не рекомендуємо. Це тільки так здається, що реалізувати бізнес-ідею випуску мінералки просто - качай і наливай в тару. На ділі ж обладнання для видобутку, підготовки та розливу мінеральної води коштує близько мільйона доларів, а це серйозні гроші, які, як відомо, люблять вдумливий підхід.
Коротко технологічний процес виробництва мінеральної води можна описати наступними етапами:
- видобуток на глибині не менше 300 м і подача води в спеціальні накопичувальні резервуари;
- очищення і знезараження;
- охолодження і насичення вуглекислим газом;
- розлив, закупорка і маркування;
- упаковка і складування.
Тільки пройшовши всі ці стадії можна відправляти отриманий продукт на реалізацію. На думку аналітика компанії Pro Capital Investment, Максима Яворенко: "Перед організацією виробничого процесу, необхідно подбати про канали збуту продукції. Не варто нехтувати рекламою - ваша продукція повинна активно просуватися в соц. мережах, сайт повинен постійно оновлюватися, при цьому не варто забувати і про традиційні дегустації води, акційних пропозиціях і т. д. Даний бізнес не може обійтися і без маркетингових досліджень, і без планування та проведення рекламних кампаній".
У відповідності з нашими розрахунками, правильно реалізована бізнес-ідея виробництва мінеральної води дасть рентабельність продажів близько 30% і витрати на організацію підприємства окупляться протягом двох з половиною років.